PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Costa rusza z nowym projektem kawiarnianym w Polsce

Autor: dlahandlu.pl 7 listopada 2012 21:56

 Costa rusza z nowym projektem kawiarnianym w Polsce

Costa Ltd., która dwa lata temu przejęła sieć Coffeeheaven, wystartowała z nowym konceptem kawiarnianym będącym połączeniem obu marek - Costa by Coffeeheaven. Działające w Polsce 19 lokali Costa Coffee już zmieniło szyld i wystrój. Analogicznemu procesowi rebrandingu sukcesywnie poddane będą wybrane kawiarnie Coffeeheaven w całej Polsce.

REKLAMA
Do tej pory w lokalizacjach Coffeeheaven otwarto trzy kawiarnie Costa by Coffeeheaven. Obecnie w ramach nowej sieci działają więc 22 placówki. Do końca 2012 roku pod tym szyldem działać będzie około 30 kawiarni.

- W 2013 roku planujemy podwojenie liczby kawiarni Costa by Coffeeheaven. Do 2015 r. nastąpi kolejne ich podwojenie, także w ciągu najbliższych trzech lat powstanie 120 lokali tej marki - deklaruje Neil Campbell, dyrektor zarządzający CHI Polska SA.

Przygotowania do wprowadzenia Costa by Coffeeheaven prowadzone były od dawna. W 2010 roku CHI Polska SA połączyła się z wywodzącym się z Wielkiej Brytanii konsorcjum Costa Ltd, które posiada ponad 2500 kawiarniami w 25 krajach i jest częścią grupy hotelarsko-gastronomicznej Whitbread PLC. CHI Polska SA w styczniu 2012 roku otworzyła pierwsza kawiarnię pod marką Costa Coffee oraz w kolejnych miesiącach przejęła pozostałe kawiarnie Costa, które do dnia przejęcia funkcjonowały na polskim rynku na zasadzie umowy franczyzowej. - Obecnie jesteśmy operatorem ponad 110 kawiarni Costa by Coffeeheaven oraz Coffeeheaven, co zapewnia nam niekwestionowany status lidera rynku - dodaje Neil Campbell.

Jak przyznaje, nowy koncept jest odpowiedzią na zmiany na rynku kawiarnianym w Polsce. Tłumaczy, że w ostatnich miesiącach powstawały nowe projekty, jak choćby Starbucks Reserve, Green Caffe Nero czy Bread&Butter rozwijany przez Empik Cafe.

Dyrektor Zarządzający Costa Coffee Europe Middle East India, Andy Marshall wiąże ambitne plany z powstaniem Costa by Coffeeheaven. - Polska jest dla nas kluczowym rynkiem, ma wielki potencjał. Wiemy, jak tę szansę wykorzystać - tłumaczy Andy Marshall.

Jak dodaje przedstawiciel Costy, nowy koncept kawiarniany to zapowiedź dużych zmian, jakie czekają rynek. Spółka chce także wykorzystać szanse, jakie stoją przed sektorem kawowym w Polsce. Dane Euromonitor International są dla tego segmentu bardzo obiecujące. Obecnie jest on wyceniany na 3,15 mld zł, a do 2015 r. może być warty nawet 5,3 mld zł.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA
  • Max

    4,98

  • Śr

    3,29

  • Min

    2,32

» Produkty » Sklepy » Regiony

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6884

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA