Country manager Biedronki: W 2011 roku nie będzie rewolucji

Autor: dlahandlu.pl 26 stycznia 2011 15:16

Pedro Pereira da Silva odpowiadając na pytanie o to jaki będzie 2011 rok dla polskiego handlu, powiedział, że nie spodziewa się rewolucji. Wyróżnił jednak pięć trendów, które będą miały największy wpływ na polski rynek detaliczny.

Jednym z głównych trednów będzie postępująca konsolidacja rynku w kanale tradycyjnym, który ma jeszcze długą drogę do przebycia. Drugi ważnym elementem będzie rozwój strategii wieloformatowości przez dużych graczy rynkowych i ich obecność zarówno w formacie marketów jak i mniejszych sklepów. Na polski handel duży wpływ będzie także miała postępująca konsolidacja rynku hurtowego oraz rosnąca siła potrzeb konsumenta dań do natychmiastowego spożycia. To z kolei wpłynie na rozwój trendu convenience i konceptów fast foodów, kawiarenek i punktów z gorącymi przekąskami w sklepach.

W opinii Pedro Pereiry da Silvy trendy obserowane na rynku konsumenckim: rosnąca liczba rozwodów, starzejące się społeczeństwo, a co za tym idzie rosnąca liczba pojedynczych gospodarstw i brak czasu powodują, że sklepy muszą dostosowywać się do ich potrzeb.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11075

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane