REKLAMA
REKLAMA

Cukier Królewski podsumował letnie akcje promocyjne

Autor: pr 28 sierpnia 2015 12:16

Cukier Królewski podsumował letnie akcje promocyjne Cukier Królewski promował się podczas wakacji, fot. mat.pras.

Jak co roku podczas wakacji, marka Cukier Królewski zorganizowała dla swoich konsumentów szereg letnich atrakcji. Celem działań promocyjnych producenta było zaprezentowanie grupy cukrów trzcinowych Cukier Królewski w nowych opakowaniach.

REKLAMA

Cukier Królewski zorganizował promocję konsumencką „Słodkie orzeźwienie”, w której do wygrania poza voucherem na kuchnie o wartości 15 000 zł, były również roboty kuchenne Thermomix oraz grille elektryczne. Z kolei ci, którzy przebywali nad morzem, mieli okazję odwiedzić królewską strefę chillout, w której główną atrakcją był lemonbus.

Lemonbus, którym podróżowała ekipa Cukru Królewskiego, na swojej trasie zatrzymywał się ponad 40 razy – codziennie w innym mieście. Podczas tej wakacyjnej wyprawy rozdano ponad 45 000 lemoniad, do przygotowania których zużyto: ponad 8 000 litrów wody źródlanej, około 400 kg lodu, miętę z ponad 300 doniczek, około 450 kg cukru trzcinowego i aż 1,5 tony cytryn.

Za przygotowanie i koordynację eventów z lemonbusem oraz promocję konsumencką odpowiadała agencja Havas Engage Warsaw, z kolei komunikacją PR wszystkich wydarzeń zajęła się agencja Open Media z Krakowa.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13452

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA