Cukier Królewski pokaże zalety nowego opakowania

Autor: dlahandlu.pl 19 maja 2011 14:27

Cukier Królewski pokaże zalety nowego opakowania

W czerwcu rusza kampania Cukru Królewskiego pod hasłem "Podaj dalej". Na kampanię złożą się telewizyjne spoty oraz reklama w prasie konsumenckiej i branżowej.

Cukier Królewski w tegorocznej letniej kampanii skupia się na produkcie stworzonym m.in. z myślą o plenerze.

Opakowanie Tetra Rex - sztywny karton zamykany korkiem, nie tylko chroni przed wilgocią, ale jest również poręczny i trwały, a szanse na jego uszkodzenie są wielokrotnie mniejsze niż w przypadku papierowej torebki.

Telewizyjny spot reklamowy z cukrem drobnym w Tetra Rex, pokazuje produkt Cukru Królewskiego w sytuacjach plenerowych, w których używanie tradycyjnie zapakowanego cukru jest trudne lub wręcz niemożliwe.

Cena detaliczna cukru drobnego białego w Tetra Rex ok. 5 zł.
Cena detaliczna cukru drobnego trzcinowego w Tetra Rex ok. 9 zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane