REKLAMA
REKLAMA

Cukier Królewski ze wsparciem sprzedaży przed świętami

Autor: dlahandlu.pl 4 listopada 2014 09:21

W połowie listopada rozpocznie się bożonarodzeniowa kampania promująca produkty marki Cukier Królewski. Intensywne działania reklamowe dotyczyć będą grupy cukrów pudrów, do której należą: cukier puder w opakowaniu z okienkiem 400g, cukier puder 500g oraz cukier puder w młynku. Kampania obejmie telewizję i kina. Dodatkowo w wybranych sklepach przeprowadzone zostaną degustacje. Ostatnim elementem kampanii będzie ambient z wykorzystaniem gofrobusa, który przyjedzie do miast wskazanych przez internautów.

REKLAMA

W ramach bożonarodzeniowej kampanii 2014 telewidzowie zobaczą odświeżony spot z rodziną cukrów pudrów Cukier Królewski. Nowa wersja reklamy powstała m.in. po to, aby ukazać zmianę jaka zachodzi właśnie w szacie graficznej opakowań i dotyczy logotypu marki. Spoty emitowane będą na antenie TVP, TVN, Polsatu oraz różnych kanałów tematycznych. Tę samą reklamę zobaczy również milion widzów w ponad 180 kinach sieci KinAds. Kampania potrwa do 31 grudnia 2014 roku.
Kolejnym elementem kampanii będą degustacje w kilkudziesięciu sklepach na terenie całego kraju. Klienci częstowani będą ciepłymi goframi oprószonymi cukrem, a dodatkowo przy zakupie 2 dowolnych pudrów otrzymają upominek - szablon do dekoracji wypieków. Dodatkowo do wybranych przez internautów miast przyjedzie niezwykły pojazd - gofrobus. Każdy, kto przyjdzie i wykona jakikolwiek słodki, życzliwy gest w stosunku do bliskiej lub zupełnie obcej osoby otrzyma gorącego gofra posypanego pudrem. Zarówno degustacje, jak i ambient z gofrobusem, były już przeprowadzone w przeszłości przez producenta Cukru Królewskiego.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12491

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA