REKLAMA
REKLAMA

Cursor: Swojej szansy upatrujemy w wyhamowaniu silnej tendencji spadku liczby sklepów detalicznych

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2014 14:12

- Sprzedaż w hipermarketach, po ostrym boomie teraz spada. Klienci wybierają raczej miejsca bliżej domu i tańsze. I widać od razu, że odpowiedzią hipermarketów zaczynają być ich mniejsze formaty. Do tego wyhamowała już silna tendencja spadku liczby sklepów detalicznych i w tym też upatrujemy swojej szansy. Jesteśmy gotowi na obsługę tego rynku, czy to w formacie przedstawicieli handlowych, czy merchandisingu - mówi Artur Wojtaszek, prezes zarządu Cursor SA.

REKLAMA

- Rynek mniejszych sklepów również się konsoliduje. Tu możemy podać przykład drogerii, z którą prowadzimy zaawansowane rozmowy na temat współpracy. W sieć zrzeszyło się kilkanaście małych punktów sprzedających kosmetyki, głównie polskich producentów. Konsolidacja otworzyła im drzwi do skorzystania z naszej oferty - przekonuje Wojtaszek.

- Jeśli chodzi o merchandising, w sieciach handlowych jest często wymóg, żeby producent czy dostawca danego produktu zapewniał też siły dbające o jego dostarczenie i odpowiednią ekspozycję na półkach. Przedstawiciel handlowy lub centrala zamawia towar, trafia on do magazynu, ale stamtąd się nie sprzeda. Trzeba go wystawić na półkę i wypromować. Jeśli mamy nowości i promocje, to trzeba o tym informować i je eksponować. My jesteśmy w stanie zapewnić kompleksową usługę tego typu, która jest wzbogacona o zbieranie danych na temat punktów sprzedaży i analitykę - dodaje Wojtaszek.

- W outsourcingu nie należy zamykać się na żadną branżę. Firmy zaczynają sprzedawać za pośrednictwem sieci coraz ciekawsze i bardziej różnorodne oraz ekskluzywne rzeczy. Dla przykładu jedna z firm energetycznych, która w swoim sklepie internetowym oferuje nie tylko energię elektryczną, ale też produkty związane z jej oszczędzaniem, m.in. elektronikę i sprzęt AGD. To duży plan na zdobycie lojalności klientów dodatkową ofertą. Chodzi o to, żeby dać im dodatkowe profity i przyzwyczaić do zakupów w sieci, tak aby w pewnym momencie przenieść część sprzedaży do internetu, bo jest to zdecydowanie tańsze - stwierdza Wojtaszek.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA