Cursor wypromuje Desperados w sklepach

Autor: dlahandlu.pl 28 lipca 2015 13:59

Cursor wypromuje Desperados w sklepach Sampling piwa Desperados w sklepach

Cursor, specjalizujący się w usługach z obszaru field marketingu i e-logistyki, odpowiada za organizację akcji samplingowej dla nowego wariantu marki Desperados. Działania prowadzone są na terenie detalicznych punktów sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym.
W promowaniu piwa Desperados Nocturno w sklepach na terenie 30 miast Polski weźmie udział 200 samplerów Cursora.

Cursor pozyskał klienta w wyniku wygranego przetargu. W ramach projektu spółka opracowała koncepcję działań, odpowiada także za harmonogram samplingów oraz zatrudnienie i przeszkolenie zespołów realizujących akcję. W gestii Cursora znalazła się również produkcja i logistyka materiałów promocyjnych, m.in. standów.  

W ramach prowadzonego w kanale detalicznym samplingu Desperados Nocturno rozdamy 160 tys. puszek o pojemności 330 ml tego nowego wariantu smakowego. Koncepcja projektu została dobrana do specyfiki grupy docelowej - mówi Agnieszka Belusiak, account director z działu field marketing w Cursor S.A.

Celem jest budowanie świadomości nowej marki wśród grupy docelowej i zachęcenie potencjalnych klientów do wypróbowania nowego smaku. Projekt jest realizowany przez Cursor od 15 lipca, jego zakończenie planowane jest na koniec sierpnia 2015. W akcji weźmie udział ponad 200 samplerów, superwizorzy oraz zespół techniczny.

Desperados Nocturno to piwo o smaku tequili z dodatkiem ciemnego rumu oraz mezcalu. Jest  dostępne w butelkach o pojemności 400 ml oraz puszkach 500 ml.  Desperados Nocturno to trzeci wariant marki obok Desperados i Desperados Red.

 


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane