Cydr Green Mill w nowej kampanii stawia na zmianę perspektywy

dlahandlu.pl 14 maja 2015 12:15

Cydr Green Mill w nowej kampanii stawia na zmianę perspektywy Fot. mat. pras.

Cydr Green Mill w swojej najnowszej kampanii „Zielone Pojęcie”, zachęca do zmiany perspektywy i powrotu do prostych przyjemności.

Tego lata Green Mill pojawi się w świeżej odsłonie. Tradycyjne, brązowe butelki, do tej pory głównie kojarzone z piwem znikną ze sklepowych półek. Zastąpią je nowe: przeźroczyste, z etykietami w jasnych i soczystych odcieniach zieleni.

Cydr Green Mill odpowiada na trend poszukiwania nowych i naturalnych produktów. Powstaje ze 100% soku jabłkowego, w procesie naturalnej fermentacji z wykorzystaniem wyselekcjonowanych drożdży cydrowych. Nie dodaje się do niego cukru i chemicznych ulepszaczy.

Cydr Green Mill dostępny jest w butelkach o pojemności 0,4 l. Sugerowana cena detaliczna: 4,85 zł.

Zmiany promuje kampania „Zielone Pojęcie”, zachęcająca do refleksji i powrotu do łatwych, nieskrępowanych przyjemności i zabaw, które pozwalają oderwać się od natłoku spraw oraz pędzącego do przodu świata. Delektowanie się cydrem to doskonały pretekst, aby przestać pędzić, zwolnić, zrelaksować się i cieszyć chwilą, którą mamy tylko dla siebie.

Koncepcję i strategię kampanii oraz materiały POS opracował butik interaktywny 11/10 (w grupie Nairobia), który dla Cydru Green Mill poprowadzi również komunikacje w social mediach. Za odświeżony wygląd opakowań odpowiedzialna jest agencja Soul & Mind. Działania PR realizuje Agencja Tailor Made PR.

 


Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane