REKLAMA
REKLAMA

Czerwona Torebka chce być liderem na rynku handlu

Autor: Parkiet 26 września 2013 09:15

Zdaniem przedstawicieli Czerwonej Torebki potencjał polskiego rynku handlu wciąż jest duży, branża jest niezwykle rozdrobniona i jest to szansa dla dużych sieci. Czerwona Torebka bierze pod uwagę przejmowanie lokalizacji po pojedynczych sklepach oraz przejmowanie całych sieci - informuje Parkiet.

REKLAMA
Największym akcjonariuszem Czerwonej Torebki jest Mariusz Świtalski, twórca takich marek jak Eurocash, Biedronka i Żabka. Celem Czerwonej Torebki jest odzyskanie pozycji lidera w polskim handlu. Zdaniem członków rady nadzorczej spółki sprzymierzeńcem grupy jest sprawdzony model biznesu.

Jak informuje Parkiet Czerwona Torebka działa w trzech segmentach handlowych: przejęła Merlina, uruchamia sieć dyskontów i rozwija sklepy Małpka. Te ostatnie zostały przejęte od rodziny największego akcjonariusza. Czerwona Torebka deklaruje, że na koniec tego roku będzie ok. 200 Małpek. - W 2014 r. powstanie drugie tyle. Z kolei od 2015 r. będziemy w stanie otwierać ponad 300 placówek w skali roku i skutecznie gonić inne, podobne sieci - mówi Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej Czerwonej Torebki.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12698

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA