Czerwona Torebka: Komercjalizacja pasaży na poziomie 90 proc.

Autor: www.dlahandlu.pl 21 października 2013 11:21

- W dotychczasowo otwartych pasażach, komercjalizacja wynosi około 90 proc. Jeśli zaś chodzi o portfel branż obecnych w Czerwonych Torebkach, różni się on w zależności od konkretnego obiektu. Najemcy do każdego pasażu dobierani są pod względem specyfiki poszczególnych lokalizacji i ich otoczenia konkurencyjnego - mówi w rozmowie z portalem dlahandlu.pl Lidia Mączyńska z biura prasowego Czerwonej Torebki.

- Podstawowe sklepy, które powinny znaleźć się w każdym obiekcie to: spożywczy, mięsny, rybny, drogeria, warzywniak i piekarnia z cukiernią. Projekt jest jednak elastyczny i w zależności od potrzeb, dodajemy punkty usługowe, np. salony fryzjerskie, punkty gastronomiczne, apteki, sklepy zoologiczne, kwiaciarnie, sklepy odzieżowe, obuwnicze, RTV i inne. Wysokość opłat za wynajem ustalana jest na podstawie analizy stawek panujących na lokalnym rynku i różni się w zależność od lokalizacji danego pasażu - wyjaśnia Lidia Mączyńska.

- Przedsiębiorcy, którzy zdecydują się prowadzić swój biznes w ramach naszej sieci zyskują dostęp do nowoczesnej powierzchni handlowej w obiektach funkcjonujących pod rozpoznawalnym szyldem. Wśród zalet prowadzenia biznesu w pasażach Czerwona Torebka należy wymienić atrakcyjne handlowo lokalizacje naszych obiektów, elastyczność projektu, konstrukcję pozwalającą dopasowywać ofertę lokalową do wymagań poszczególnych najemców, czy brak części wspólnych powalający redukować koszty eksploatacji obiektów. Dodatkowo, każdy lokal w pasażu posiada odrębne wejście z dobrze oświetlonego i przestronnego parkingu, a wnętrza pomieszczeń mogą być adaptowane zgodnie z potrzebami konkretnych najemców - dodaje Lidia Mączyńska.
Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane