Czerwona Torebka przygotowała program wspierający franczyzę

Autor: www.dlahandlu.pl 9 lipca 2012 09:30

Czerwona Torebka, spółka z wieloletnim doświadczeniem w branży nieruchomości komercyjnych, chce wykorzystać swoją wiedzę do wspierania rozwoju polskiego biznesu i promowania nowoczesnego handlu. Firma przygotowała program „Pomysł na biznes", który ma pomóc zainteresowanym w kontakcie z przedstawicielami systemów franczyzowych funkcjonujących w ramach sieci

 

- Zdajemy sobie sprawę, że początki w branży handlowej mogą być trudne. Dlatego dobrym rozwiązaniem jest uruchomienie biznesu w ramach franczyzy. Corocznie do grona sieci franczyzowych przystępuje około 100 nowych marek z różnych branż - informuje Paweł Ciszek, dyrektor działu zarządzania i komercjalizacji spółki Czerwona Torebka. System franczyzowy gwarantuje wsparcie w zakresie wiedzy i doświadczenia, a także obniżenie nakładów finansowych związanych z rozpoczęciem działalności. Nasz program „Pomysł na biznes" ma pomóc osobom, które chcą zadebiutować w roli franczyzobiorców - dodaje.

Firma Czerwona Torebka występując w roli pośrednika - zbiera informacje o systemach franczyzowych i udostępnia je na swojej stronie internetowej. Przedsiębiorcy zainteresowani podjęciem współpracy potrzebne szczegóły na temat franczyz działających w pasażach handlowych odnajdą w nowopowstałej zakładce „Pomysł na Biznes". Czerwona Torebka przyjmuje tym samym rolę asystenta wspomagającego kontakty obu stron. Obecnie swoje oferty na stronie Czerwonej Torebki prezentuje już osiem systemów franczyzowych, m.in. Bacówka - oferująca tradycyjne wyroby wędliniarskie, kwiaciarnie Bukieciarz, apteki Bliska oraz Dr. Optima, sieć sklepów alkoholowych dobrewina.pl czy WIN CIN, restauracje samoobsługowe Multifood oraz sklepy USA Sports.

Na terenie kraju pod szyldem Czerwonej Torebki działa łącznie już 9 pasaży handlowych. W ciągu 10 lat w ramach platformy dla handlu detalicznego powstanie do 2.000 obiektów. Pasaże lokalizowane są w pobliżu dużych osiedli mieszkaniowych, na styku najważniejszych miejskich szklaków komunikacyjnych oraz w istotnych obszarach handlowych poszczególnych miast. Wszystkie obiekty charakteryzuje jednolity format - jednokondygnacyjna, modułowa konstrukcja i przestronny, dobrze oświetlony parking.

Czytaj również: Aligatorowi nie po drodze z Czerwoną Torebką. Sieć udoskonala koncept

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10803

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane