REKLAMA
REKLAMA

Czerwona Torebka przyspieszy z ekspansją Małpki Express, celuje w 2500 sklepów w ciągu 7 lat

www.portalspozywczy.pl 22 stycznia 2014 11:40

Czerwona Torebka przyspieszy z ekspansją Małpki Express, celuje w 2500 sklepów w ciągu 7 lat

Czerwona Torebka chce zarządzać siecią 2.500 Małpek Express do końca 2021 r. - mówi w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt, członek rady nadzorczej spółki Czerwona Torebka. W 2014 roku spółka chce otworzyć 200 Małpek, a od 2015 roku przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 Małpek Express rocznie.

REKLAMA

Schmidt mówi, że do końca 2013 roku było już ponad 200 sklepów convenience Małpka Express. Od 2015 roku spółka chce przyspieszyć ekspansję i otwierać nawet do 300 sklepów rocznie.

- W tym roku zaplanowanych jest kolejnych 200 otwarć, a od 2015 roku jesteśmy w stanie otworzyć nawet do 300 rocznie. Do końca 2021 roku planujemy zarządzać siecią 2.500 sklepów Małpka Express na terenie całego kraju - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Przemysław Schmidt.
- Jesteśmy grupą handlową, która posiada jeden z najlepszych w Polsce zespołów ekspansji. Są to eksperci z wieloletnim doświadczeniem i wysokimi kompetencjami. Stworzyli sieci, które dziś są liderami na rynku handlowym w swoich formatach, czyli Eurocash, Biedronkę i Żabkę - podkreśla Schmidt.

Spółka Czerwona Torebka działa obecnie w trzech kanałach dystrybucji - sklepy convenience, czyli Małpka Express, dyskonty, czyli sklepy Czerwona Torebka oraz e-commerce, czyli sklep Merlin.pl. Grupa w swoim portfolio posiada również sieć pasaży handlowych Czerwona Torebka.
Czerwona Torebka jako spółka akcyjna została założona w 2007 r. i stanowi kontynuację działalności prowadzonej przez Mariusza Świtalskiego, głównego akcjonariusza firmy. W grudniu 2012 r. akcje Czerwonej Torebki zadebiutowały na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Wartość oferty wyniosła wtedy 18,8 mln zł.

  • Andrzej 2014-01-23 10:14:54

    Zgadzam się z przedmówcą. Te niby sklepy. Sprzedają w 80% produkty bezwartościowe naszpikowane cukrem,solą i tłuszczem trans. Klienci to głównie młodzież. Sieci typu małpka,żabka tróją i niszczą zdrowie młodego pokolenia.A co do ajentów tych sieci są wykorzystywani na przykładzie żabki dostają pod nos umowy pozbawione zapisu o wysokości marży, brak w nich także informacji o kosztach stałych ponoszonych przez ajenta. No i najważniejsze istnieje zapis o przestrzeganiu wytycznych i instrukcji regulujących prace ajentów. Tych ajenci w chwili podpisywania umowy nie znają ponieważ nie ma do nich załączników. Szaleństwem jest podpisywanie tych pseudo-umów.

  • NICKt 2014-01-23 01:07:22

    Panowie, tu nie chodzi o daty, tylko oto, że formuła convinience tak do końca nie sprawdza się w Polsce. Na całe szczęście nie mamy tak leniwego społeczeństwa jak na zachodzie i nie kupujemy na potęgę faszerowanych chemią dań gotowych od razu do spożycia. Nasze kochane kobiety świetnie odnajdują się w kuchni, gdzie gotują i czarują ze świeżych produktów. A do takiego drogiego kiosku trafiają tylko desperaci albo przechodnie po chipsy i ciastka. Dlatego męczy już mnie ta nagonka na promowanie wynalazków tego typu. Lepiej niech ktoś zrobi artykuł z wypowiedziami ajentów tych firm, na pewno będzie o czym poczytać.

  • Irek 2014-01-22 13:19:00

    Panie Michale,

    Czerwona Torebka działa od 2007 roku, natomiast Małpka od 2012.

ZOBACZ WSZYSTKIE (4)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11549

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA