REKLAMA
REKLAMA

Czerwona Torebka rusza z projektem franczyzowego sklepu warzywnego

Autor: dlahandlu.pl 27 września 2012 12:10

Czerwona Torebka rusza z projektem franczyzowego sklepu warzywnego

Czerwona Torebka uruchamia ogólnopolską markę sklepów owocowo-warzywnych pod nazwą Warzywnik. Będzie ona funkcjonowała w obiektach handlowych Czerwona Torebka już od początku listopada br.

REKLAMA
Celem projektu jest umożliwienie regionalnym przedsiębiorcom, posiadającym doświadczenie w handlu towarami FMCG, realizacji własnego biznesu w ramach sieci handlowej Czerwona Torebka. Sklepy będą funkcjonowały na zasadzie franczyzy. Spółka nie zakłada opłat franczyzowych i marketingowych. Czerwona Torebka finalizuje rozmowy z franczyzobiorcami na pierwsze, pilotażowe Warzywniki, których otwarcie jest planowane na początek listopada br. - Dostrzegając lukę rynku oraz rosnące zapotrzebowanie na zdrową i świeżą żywność postanowiliśmy stworzyć własny projekt - informuje Ireneusz Kazimierczyk, prezes zarządu spółki Czerwona Torebka. Decyzję o stworzeniu Warzywników poprzedziliśmy badaniami rynku, na podstawie których określiliśmy profil naszego projektu. Jego podstawową wartość, czyli świeże owoce i warzywa, chcemy oprzeć na współpracy z lokalnymi przedsiębiorcami, którzy najlepiej znają oczekiwania klientów. Potencjalnym partnerom oferujemy nowy lokal z kompletnym wyposażeniem i wierzymy, że nowatorska koncepcja sklepów owocowo-warzywnych stanie się wkrótce nieodłącznym wyróżnikiem naszych pasaży handlowych - dodaje.
Warzywnik będzie stanowił uzupełnienie niemal każdego pasażu handlowego Czerwona Torebka. Wszystkie sklepy będą posiadały powierzchnię 60 mkw. Ich charakterystyczną cechą będzie jednolity wystrój wnętrza utrzymany w kolorystyce opartej na soczystej zieleni oraz naturalnym kolorze drewna. Asortyment dostępny w Warzywnikach będzie obfitował w świeże owoce i warzywa, ale także wszelkie ich przetwory tj. mrożonki, surówki, susze z owoców, bakalie, weki, produkty ekologiczne oraz zioła i przyprawy. Dodatkowym wyróżnikiem sieci będą dostępne na miejscu wyciskarki, dzięki którym będzie można samemu przygotować świeży sok z owoców cytrusowych.

Ogólnopolska platforma handlu detalicznego Czerwona Torebka to koncepcja wsparcia rozwoju polskiego biznesu i promowania nowoczesnych form handlu, a także integracji regionalnych przedsiębiorców w ramach sieci pasaży handlowych. Obecnie pod szyldem Czerwonej Torebki działa już 18 obiektów handlowych. W ciągu 10 lat powstanie do 2.000 pasaży handlowych na terenie całego kraju. 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13208

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA