Czerwona Torebka uruchomi w pasażach 35 punktów odbioru Merlin.pl do końca roku

Autor: www.dlahandlu.pl 9 maja 2013 11:13

Grupa Czerwona Torebka zawarła umowę inwestycyjną dotyczącą przejęcia spółki Merlin.pl. Do końca tego roku zostanie uruchomionych 35 nowych punktów odbioru dla klientów e-sklepu, w lokalach znajdujących się w pasażach Czerwonej Torebki.

Dla Grupy Czerwona Torebka pozyskanie Merlin.pl, silnej i rozpoznawalnej marki w branży e-commerce, oznacza istotne zwiększenie perspektyw rozwoju. Merlin.pl od lat znajduje się w czołówce sklepów o największej liczbie transakcji realizowanych wysyłkowo. Może pochwalić się ofertą blisko 320 tysięcy produktów, ponad 2 milionami zarejestrowanych klientów oraz prawie 150 tysiącami realizowanych zamówień miesięcznie. 

- Widzimy wiele obszarów synergii z Merlin.pl. Zakładamy dynamiczny rozwój sieci punktów odbioru dla przejmowanego sklepu internetowego, które będą powstawały w budowanych przez nas pasażach Czerwonej Torebki. Do końca tego roku uruchomimy 35 nowych punktów. Zakładamy, że zapewni to skokowy wzrost obrotów Merlin.pl. Punkty odbioru będą jednocześnie magnesem przyciągającym nowych klientów do pasaży handlowych - stwierdził Ireneusz Kazimierczyk, prezes Czerwonej Torebki.

Obecnie w naszym kraju działa 7 punktów odbioru Merlin.pl (w tym pięć w Warszawie i okolicach oraz dwa w pasażach Czerwonej Torebki w Słupsku i Białogardzie), w których klienci mogą bezpłatnie odebrać oraz zapłacić za zamówioną przesyłkę. Nowe punkty odbioru będą powstawały na terenie całego kraju, znacznie poszerzając grono osób, mogących skorzystać z darmowej przesyłki.

- Przy sprzedaży internetowej bardzo istotny jest sposób dostarczenia towaru do klienta. Jest to kluczowy element w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Szeroki dostęp do klientów zwiększy również potencjał wzrostu sprzedaży nowych kategorii produktowych takich jak np. zabawki. Będziemy mogli też systematycznie poszerzać ofertę. Nowe punkty odbioru Merlin.pl będą powstawały na terenie całego kraju, dlatego jesteśmy przekonani, że przełoży się to na znaczący wzrost osiąganych wyników i umocnienie pozycji spółki oraz skuteczne rywalizowanie na konkurencyjnym rynku sprzedaży internetowej. - stwierdziła Anna Bogdańska, Prezes Merlin.pl S.A.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane