Czerwona Torebka zdradza szczegóły strategii asortymentowej i cenowej

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2014 09:37

Czerwona Torebka zdradza szczegóły strategii asortymentowej i cenowej

W odpowiedzi na badanie "Koszyk cen dlahandlu.pl" otrzymaliśmy z biura prasowego sieci Dyskont Czerwona Torebka informację dotyczącą założeń asortymentowych i cenowych nowego gracza na rynku dyskontów. Z wyjaśnienia wynika, że Dyskonty Czerwona Torebka, oferują jedynie asortyment konfekcjonowany. We wszystkich sklepach działających na rynku nie są dostępne owoce, warzywa, mięso, czy pieczywo. Sieć oferuje mniej grup produktowych, ale bardziej „pogłębionych", aby zapewnić klientom większy wybór produktów w każdej oferowanej kategorii.

W Dyskontach Czerwona Torebka dostępne są jedynie produkty markowe znanych producentów. Dyskont Czerwona Torebka, od podobnych formatów obecnych na rynku, różni się ofertą. - Stawiamy na produkty rozpoznawanych marek w bardzo atrakcyjnych, wręcz hurtowych cenach. Nie wprowadzamy marki własnej. Oferta naszego dyskontu kierowana jest do osób, które cenią sobie niskie ceny, ale jednocześnie nie chcą rezygnować z jakości, którą utożsamiają z konkretnymi markami. Zatem nasza strategia asortymentowa i cenowa jest inna od funkcjonujących na rynku dyskontów - czytamy w oświadczeniu biura prasowego Czerwonej Torebki.
Podobał się artykuł? Podziel się!
  • Tycjan 2014-02-26 11:39:01

    Nie jesteśmy przywiązani do marek. Patrzymy na cenę i jakość. A jeśli po pieczywo i owoce muszę iść do kolejnego sklepu ,to porażka. Przemyślcie to.

  • skrzynek 2014-02-20 17:58:42

    Racja, bylem i jestem pod wrażeniem. Oczywiście pozytywnym. A jestem w 90% kupującym na ulubionym bazarze od sprawdzonych dostawców. Szkoda mi czasu na markety itp. przybytki spędzania wolnego czsu

ZOBACZ WSZYSTKIE (2)

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10912

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane