REKLAMA
REKLAMA

Część handlowa lotniska większa o 3 tys. mkw. Wśród najemców Samsung Brand Store

Autor: dlahandlu.pl 30 kwietnia 2015 14:00

Nowa część handlowa Lotniska Chopina obejmuje sklepy i lokale gastronomiczne o łącznej powierzchni ponad 3 tys. mkw. Oferowane będą w nich towary, m.in.: Michael Kors, Ermenegildo Zegna, Emporio Armani, Salvatore Ferragamo, Ralph Lauren czy Burberry. Powstanie także sklep z zabawkami oraz słodyczami M&M’s oraz Samsung Brand Store.

REKLAMA

Pasażerowie będą mieli do dyspozycji nowy sklep Aelia Duty Free, w którym oprócz typowego asortymentu wolnocłowego, czyli alkoholu, papierosów i kosmetyków, będzie dostępna także bielizna marki Victoria’s Secret oraz alkohole i cygara wraz z serwisem degustacyjnym Le Connaisseur.

Wśród nowych sklepów pojawi się również Premium Food Gate z wyborem polskich produktów regionalnych.

Warszawski port poszerza także swoją ofertę gastronomiczną. Nowością będzie strefa food court z lokalami McDonald’s, The Flame oraz Papaya. Łączna powierzchnia wszystkich restauracji i kawiarni przekroczy 700 mkw.

Nowy pasaż handlowy uruchamiany jest w części zastrzeżonej lotniska i dostęp do niego będą mieli tylko pasażerowie z ważna kartą pokładową i po przejściu kontroli bezpieczeństwa. Ogólnodostępne części nowego terminala otwarte zostaną 23 maja.

Całkowita powierzchnia nowego obiektu wynosi ponad 60 tys. m kw. (po połączeniu z obecnie użytkowaną częścią cały Terminal A będzie miał powierzchnię 154,5 tys. m kw).

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12425

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA