REKLAMA
REKLAMA

Członek RN JMP: Biedronka nie wróci do multiformatowości

www.portalspozywczy.pl 18 kwietnia 2013 13:59

Członek RN JMP: Biedronka nie wróci do multiformatowości

Biedronka na pewno nie będzie szła w kierunku multiformatowości. W sieci znajdują się co prawda sklepy o różnych powierzchniach, ale wynika z przypadku oraz lokalizacji - ocenia Lesław Kański, członek rady nadzorczej Jeronimo Martins Polska.

REKLAMA
Niektórzy z analityków i ekspertów oceniają, że sklepy Biedronki będą powoli różnicować się dostosowując się do danej lokalizacji i oczekiwań konsumentów.

- Sklepy Biedronki to dyskonty, choć o różnych powierzchniach, co wynika z przypadku. Na przykład sklepy, które kupiliśmy od sieci Plus mają po 1100 metrów kw. powierzchni sprzedaży, czyli znacznie przekraczają największe nasze sklepy. Okazało się, że teraz są to jedne z najlepszych i najbardziej komfortowych sklepów dla klientów, choć mają ten sam asortyment, co sklep, który ma 800 metrów. Mamy też sklepy, w różnych lokalizacjach, które są atrakcyjne dla klientów i dla nas, a które mają ponad 400 metrów kw. powierzchni. Nie chcemy z nich zrezygnować - mówi Lesław Kański.

Przypomina, że kiedyś w ramach grupy Jeronimo Martins działało kilka sieci o różnych formatach - hurtownie Cash&Carry Eurocash, hipermarkety Jumbo i dyskonty Biedronka.

- Na pewno firma nie pójdzie w kierunku multiformatów, bo to już przerobiła. Stwierdzono, że nie sposób w ramach jednego organizmu ekonomicznie funkcjonować z trzema różnymi formatami, ponieważ każdy działa na innych zasadach. Nie ma do tego powrotu - podkreśla Lesław Kański


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12311

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA