Czołowy ekspert branży handlu w USA chwali Lidla i Biedronkę

www.portalspozywczy.pl 22 maja 2015 12:03

Czołowy ekspert branży handlu w USA - Edgar Elzerman - określił Lidla, Biedronkę, Mercadona i Jumbo oraz Carrefour jako pięciu detalistów, którym "należy się przyjrzeć" w ciągu najbliższych lat - podaje serwis esmmagazine.com.

Zdaniem eksperta, strategia Lidla jest oparta na "odejściu od wizerunku walki cenowej” i podnoszeniu satysfakcji klientów. Jego zdaniem sieć koncentruje się na specjalnych oferta czerpiąc z lokalnych trendów w każdym ze swoich europejskich rynków.

Polska sieć Biedronka, która jest częścią grupy Jeronimo Martins, kreuje się jako "wiedząca wszystko o polskich klientach". Ekspert chwalił także silny krajowy program ekspansji sieci, w ramach którego grupa chce mieć 3000 sklepów w 2017 roku.

Podczas gdy francuski Carrefour miał problemy w ostatnich latach, to niedawno wdrożył strategię "powrotu do podstaw" i "płynnego działania by bardziej skupić się na konkretnych obszarach". Elzerman pochwalił również sprzedawcę za uruchomienie aplikacji "Connected Kitchen”, która pozwala użytkownikowi na skanowanie produktów w kuchni i dodawanie ich do internetowego koszyka.

Edgar Elzerman pochlebnie wypowiadał się o strategii hiszpańskiej sieci Mercadona i holenderskiego Jumbo.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10993

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane