Cztery agencje konsultingowe zaangażowane we wprowadzanie na rynek sieci Costa by Coffeeheaven

Autor: marketing-news.pl 6 grudnia 2012 11:08

W listopadzie na polskim rynku zadebiutowała nowa marka - Costa by Coffeeheaven, która powstała w procesie rebrandingu wszystkich działających w Polsce kawiarni Costa Coffee oraz wybranych kawiarni Coffeeheaven. W wieloetapowy proces wprowadzania marki na rynek zaangażowane są cztery agencje konsultingowe, dom mediowy oraz instytut badawczy - podaje marketing-news.pl.

Za kompleksowe działania z zakresu public relations oraz doradztwo strategiczne towarzyszące wprowadzeniu Costa by Coffeeheaven odpowiada Citybell Consulting. Opracowaniem strategii komunikacji marketingowej i wprowadzeniem na polski rynek firmy zajęła się Grey Group Polska.

Do realizacji planów reklamowych związanych z wdrożeniem marki zaproszono MediaCom, które wspiera kampanię zaplanowaną przez Grey Group Polska na poziomie selektywnego doboru nośników w warszawskiej komunikacji miejskiej. Działania promujące nową markę z zakresu guerilla marketingu oraz ambient mediów realizuje agencja Em Lab.

Działania marketingowe prowadzi Data Solutions, która stworzyła program lojalnościowy Coffee Club. Wprowadzenie marki poprzedzone było badaniami konsumenckimi. Realizację badań jakościowych powierzono firmie badawczej GFK Polonia.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane