REKLAMA
REKLAMA

Cztery sieci wydają łącznie 21,5 mln zł tygodniowo na reklamę

Autor: www.dlahandlu.pl 19 kwietnia 2016 10:33

Cztery sieci wydają łącznie 21,5 mln zł tygodniowo na reklamę fot. za kuchnialidla.pl

Według danych firmy Nielsen za okres 4-10 kwietnia cztery sieci handlowe, które znalazły się w zestawieniu TOP 10 brandów z największymi wydatkami na reklamę w TV, przeznaczyły na ten cel aż 21 552 180 zł.

REKLAMA

Lidl wydał 8 115 880 zł, Biedronka 4 968 945 zł, Tesco 4 280 960 zł a Carrefour 4 186 395 zł.

Wydatki podano według oficjalnych cenników stacji TV.

Jeśli chodzi o tygodniowe wydatki na reklamę w podziale na sektory, na żywność przeznaczono 105 859 806 zł, a sprzedaż 59 220 688 zł.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12493

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA