Czteryczwarte zaprojektowało wizualizację sieci handlowej MILA

Autor: dlahandlu.pl 20 stycznia 2015 11:28

W wyniku wygranego przetargu agencja brandingowa Czteryczwarte stworzyła nową markę sieci handlowej MILA, która ruszyła w połowie stycznia br. Czteryczwarte odpowiada za kreację nazwy, projekt marki i systemu identyfikacji wizualnej. MILA to sieć powstała w wyniku oddzielenia ok. 170 sklepów od sieci Polomarket.

Sklepy zlokalizowane są w miejscowościach średniej wielkości i mają oferować szeroki wybór produktów, w tym świeżych warzyw, wędlin czy ciast. Ze względu na charakter i lokalizację nowej sieci, Czteryczwarte zaproponowało koncept strategiczny „Targ XXI wieku". W tym ujęciu nowe sklepy stanowią połączenie targu - kojarzonego z ludźmi, świeżością, zdrowiem - i nowoczesności, kojarzonej z wygodą.

Spośród propozycji wygenerowanych przez agencję w trakcie procesu namingowego, wybrano dla nowej sieci nazwę MILA.

- To miły sklep znajdujący się gdzieś blisko, w promieniu mili czy dwóch. Znaczenie nazwy wzmacnia zaproponowany przez nas claim „Zakupy, aż miło", który odnosi się do emocji, jakie towarzyszą przebywaniu w sklepie, ale także do racjonalnej obietnicy - u nas zrobisz porządne zakupy, uwzględniające twoje potrzeby - powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Czteryczwarte.

Wygoda i przyjemność zakupów to ważne wartości marki MILA, stąd w identyfikacji wizualnej pojawiły się elementy, które przypominają markizę, charakterystyczną dla stoisk na targu. Przekaz: w jednym miejscu i w miłej atmosferze - pod jedną markizą - możesz kupić świeże produkty z różnych kategorii, a pomoże ci w tym personel, który odpowiednio doradzi. Obły kształt znaku przypomina dymek dialogowy, co nawiązuje do charakteru miejsca, sklepu z ludzką twarzą, w którym jest miejsce na rozmowę i interakcję.

Czteryczwarte opracowało zasady zastosowania identyfikacji na budynkach, adaptację wnętrz na tzw. okres przejściowy, visuale dla poszczególnych stoisk oraz wszelkie projekty systemu graficznego dla materiałów sprzedaży: cenówki na listwy, cenówki do stoisk z produktami ważonymi, etykiety, listwy, torby papierowe i plastikowe, tablice informacyjne, stroje dla personelu, bony płatnicze.

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10873

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane