REKLAMA
REKLAMA

Czy handel detaliczny czeka prawdziwa wojna cenowa?

Autor: Puls Biznesu 8 lipca 2013 10:29

Tesco i Intermarche ruszyły z kampanią cięcia cen i trwałych obniżek w sklepach. Chcą zbudować korzystny wizerunek cenowy, który posiadają już dyskonty. Jednak ta rywalizacja może wkrótce przerodzić się w prawdziwą wojnę - podaje Puls Biznesu.

REKLAMA
Jak przypomina Puls Biznesu, ubiegły rok w sieciach handlowych upłynął pod znakiem promowania „jakości, „świeżości" i „polskości" produktów, a prym wiodły Biedronka i Lidl, starając się przyciągnąć klientów z zasobniejszym portfelem. Teraz supermarkety i hipermarkety tną ceny, by zawalczyć o oszczędnych klientów.

Zdaniem ekspertów, podobnych ruchów cenowych można oczekiwać od innych sieci, które mają niekorzystny wizerunek cenowy i walczą z presja spadających obrotów. Wśród nich raczej nie znajdą się Kaufland czy Auchan, które przewodzą w rankingach tanich koszyków. Jednak wiele może zmienić się po przejęciu sieci Real przez Auchan. Będzie to oznaczało kolejną falę walki o klienta i wojenka może przerodzić się w prawdziwa wojnę cenową - czytamy w Pulsie Biznesu

  • b. prac sieci spec. HACCP 2013-07-11 16:22:41

    O zgrozo toż to zapowiedz że sieci te będą jeszcze mocniej łupić dostawców a oni pogarszać jakość dostarczanych a przez naiwnych klientów kupowany!!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 4252

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA