PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Czy polski przemysł spożywczy i handel zarobi na produktach convenience?

Autor: PTWP 29 kwietnia 2013 09:03

Czy polski przemysł spożywczy i handel zarobi na produktach convenience?

Już 14 maja, w Hotelu Angelo w Katowicach, podczas Europejskiego Kongresu Gospodarczego - największej imprezy gospodarczej w Polsce, szefowie sieci handlowych oraz firm z sektora spożywczego będą dyskutować nt. najważniejszych zmian do jakich doszło i jakie będą zachodzić w zwyczajach zakupowych konsumentów w Polsce. Czy światowy megatrend na produkty convenience da zarobić polskim firmom spożywczym i sieciom handlowym? Czy nasze firmy będą w stanie z tego skorzystać?

Udział w Kongresie jest bezpłatny, wystarczy się zarejestrować na stronie https://www.ptwp.pl/eec/pl/ . Zapraszamy do udziału w imprezie.

Podczas debaty ''Polski konsument 2020'' zapytamy na jakim etapie rozwoju rynku FMCG obecnie jesteśmy. Podsumujemy to, jak zmieniały się zachowania zakupowe polskiego konsumenta i trendy konsumenckie w ciągu kilku ostatnich kryzysowych lat. Zastanowimy się jakie tendencje kryzys gospodarczy wzmocnił, a które osłabił. Zaproszeni do debaty szefowie firm handlowych i przetwórczych zastanowią się jakich zmian można się spodziewać w perspektywie kolejnych 5-7 lat.

Zastanowimy się także, jak spowolnienie gospodarcze, szybko zachodzące zmiany technologiczne, demograficzne, migracje oraz postępujące bogacenie się i edukacja konsumenta przełoży się na zmiany w ich zwyczajach zakupowych?

Zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć nie tylko na pytanie: „czy Polacy są gotowi na produkty convenience?", ale „czy polska branża FMCG (w tym sektor spożywczy) są w stanie dostarczyć Polakom odpowiednio przygotowany i zapakowany „wygodny" produkt?".

Zapytamy jak mocno trend convenience jest widoczny w sektorze handlu w Polsce? Czy convenience może być tylko mały sklepik, czy także dyskont, hiper- i supermarket? I czego tak właściwie polscy klienci oczekują od sklepów? Zapytamy jak szybko handel przeniesie się z tradycyjnych do wygodnych, wirtualnych sklepów?

Zapytamy czy Polacy „kupią" ekologię, zdrowie, etykę, wygodę? Zastanowimy się, czy mocno widoczne na zachodzie Europy trendy jak ekologia, zdrowie, etyka, wygoda, są na tyle silne w Polsce aby można było na nich zarabiać?

Wszystkich gości, którzy będą obecni zapraszamy na sali do aktywnego udziału w dyskusji i zadawania pytań uczestnikom debaty.

W debacie ''Polski konsument 2020'' udział potwierdzili przedstawiciele takich firm i organizacji jak: Grupa Maspex, Tesco Polska, Żabka Polska, Grupa Muszkieterów, The Nielsen Company i POHiD.

14 maja odbędą się także dwie inne debaty poświęcone branży dystrybucyjnej i sektorowi spożywczemu: 1. „Rynek spożywczy w Polsce - inwestycje, eksport, wizerunek" oraz ''Zrównoważony rozwój w przemyśle spożywczym i handlu''. Dzień później, 15 maja odbędzie się debata pt. ''E-commerce - ofensywny sektor gospodarki''.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane