Daniel Olbrychski w kampanii promującej polskie produkty w Biedronce

Autor: pr 20 lutego 2013 13:24

Ruszyła kolejna edycja kampanii sieci Biedronka promującej rodzime produkty. W tym roku jej hasło brzmi "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty", a motyw przewodni to świeżość, lubiane smaki i wysoka jakość w atrakcyjnej cenie. W spotach telewizyjnych emitowanych w ramach kampanii występuje Daniel Olbrychski.

Jak podają przedstawiciele Biedronki, 9 na 10 produktów spożywczych dostępnych w marketach sieci pochodzi z Polski. Kampanie promujące zarówno tę ofertę, jak i polskich producentów współpracujących z siecią, są realizowane już od 8 lat. Tegoroczna akcja rozpocznie się 21 lutego.

Materiały komunikujące kampanię "My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty" będą obecne w sklepach, na bilbordach, w prasie oraz poprzez dedykowaną stronę internetową. W telewizji i w kinach ukażą się wspomniane wcześniej spoty z udziałem Daniela Olbrychskiego.

Sklepy Biedronka odwiedza każdego dnia 3,5 miliona klientów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11056

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane