Danone rusza z kampanią marketingu rekomendacji dla marki Activia

Autor: pr 23 lutego 2016 15:03

Danone rusza z kampanią marketingu rekomendacji dla marki Activia Fot. Danone

Firma Danone rozpoczęła kampanię marketingu rekomendacji dla produktu Activia jogurt naturalny i owoce. Celem akcji jest bezpośrednie dotarcie do konsumentów i poinformowanie ich o walorach jogurtu. Do projektu zostało zaproszonych 13 tys. ekspertek ze społeczności Streetcom. Kampanię przygotowała oraz realizuje agencja Streetcom Polska.

Kampania marketingu rekomendacji dla marki ma przede wszystkim pokazać walory nowego produktu - nowa Activia to ponad 80% jogurtu naturalnego bez cukru, z wyjątkowymi bakteriami Actiregularis, na warstwie pysznych, słodkich owoców.

Do akcji zostało zaproszonych 13 tys. kobiet, w tym 30 blogerek. To głównie osoby w wieku 25-44 lat, które zdrowo się odżywiają lub chciałyby zmienić swoją dietę. 1,8 tys. z nich otrzyma paczki ambasadorskie, w których znajdą się 32 kubeczki jogurtu w czterech wariantach smakowych oraz ulotki do rozdania znajomym.

Mechanika kampanii zakłada budowanie „buzzu” wokół produktu w świecie online oraz offline. Zadaniem ambasadorek będzie między innymi organizowanie spotkań degustacyjnych dla znajomych. W ich trakcie będą opowiadać o produkcie, rozdawać go koleżankom, a także robić zdjęcia i udostępniać je za pomocą aplikacji mobilnej Streetcom, na swoich profilach portali społecznościowych. Dzięki czemu stworzą unikalny content prezentujący kontakt z produktem.

Estymowany zasięg rekomendacji wynosi 1,6 mln. Kampania potrwa 5 tygodni.

Działania marketingu rekomendacji są częścią kampanii, jaką firma Danone przygotowała dla nowości marki Activia – Activia jogurt naturalny i owoce.

 

 

 

 

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane