Danone wspiera sprzedaż nowej wersji jogurtów Activia

Autor: wirtualnemedia.pl 19 stycznia 2015 09:42

Danone wspiera sprzedaż nowej wersji jogurtów Activia

Rozpoczęła się kampania reklamowa wspierająca wprowadzenie do sprzedaży Activia Błonnik Plus, nowej wersji jogurtów Activia (Danone Polska). Akcję przygotowały firmy Young & Rubicam, Film Reaktor i MediaCom Warszawa - podają wirtualnemedia.pl.

Reklama jogurtu Activia Błonnik Plus podkreśla, że oprócz bakterii Actiregularis (obecnych także w innych wersjach Activii) zawiera on błonnik, który przyśpiesza pracę jelit i wspomaga trawienie.

W spocie razem z Sylwią Arensen, znaną z poprzednich reklam Activii, występuje Maria Gładkowska, przedstawiana jako jej matka.

Kampania reklamowa jest prowadzona przede wszystkim w telewizji i internecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10950

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane