Danonki z kampanią na 25-lecie na polskim rynku

Autor: wirtualnemedia.pl 13 maja 2016 12:12

Ruszyła kampania promocyjna serków Danonki z okazji 25-lecia pojawienia się ich na polskim rynku - informują Wirtualenemedia.pl.

W ramach akcji na stronie Urodziny.danonki.pl umożliwiono stworzenie spersonalizowanej bajki: każdy rodzic może wybrać płeć, podać imię i wgrać zdjęcie swojego dziecka, po czym pobrać w wersji elektronicznej książeczkę z dzieckiem w roli bohatera przygód Danonka, brand hero marki Danonki.

Taką książkę można też wygrać w promocji, która potrwa do końca czerwca br. Warunkiem jest kupno pięciu opakowań Danonków z kodami-zdrapkami lub Danonków w saszetkach 70 g oraz zgłoszenie na stronie Urodziny.danonki.pl kodów z opakowań lub z paragonu potwierdzającego zakup.

Akcję wspiera kampania reklamowa pod hasłem „Powiedz tak”.


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12313

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane