Dawid Kwiatkowski promuje produkty marki Garnier

Autor: Marketing przy kawie 14 maja 2014 10:03

Dawid Kwiatkowski - osiemnastoletni muzyk - został twarzą kampanii Garniera. Promuje produkty z serii Czysta skóra. Akcja jest realizowana pod hasłem: „Free your skin, free your mind".

 

Kampania w fazie teaserowej ruszyła 23 kwietnia. W Internecie (YouTube, Ipla, TVN Player, TVP, Demotywatory.pl, Eska.pl) pojawił się wówczas spot, w którym celebryta zachęcał do skorzystania z aplikacji #Oczyszczeni. Działaniom towarzyszyła również emisja banerów.

 

28 kwietnia ukazał się drugi film, w którym piosenkarz ogłosił konkurs oraz uruchomienie aplikacji konkursowej Free your skin, free your mind i zachęcał do umieszczania w social media zdjęć oznaczonych hashtagiem #3w1. Tym działaniom także towarzyszy emisja banerów internetowych.

 

 

Kampania realizowana jest również w mediach własnych Dawida Kwiatkowskiego (konta na Facebooku, Instagramie, Twitterze).


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12608

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane