Dawtona reklamuje nowe opakowania

Autor: dlahandlu.pl 15 listopada 2010 10:59

Na rynku pojawiły się nowe opakowania przetworów warzywnych marki Dawtona. Nowy design zyskało ponad 20 różnych produktów sterylizowanych: warzywa, mieszanki warzywne i gotowe sałatki. Redesign, zrealizowany przez agencję SaltPepper Brand Design dotyczy zarówno produktów pakowanych w puszki, jak i słoików. Zmiana opakowań obejmie docelowo wszystkie produkty.

Nowe opakowania są bardziej czytelne, posiadają tablice GDA ze szczegółowymi danymi o wartości odżywczej. Lifting przeszły key visuale, pojawił się motyw drewnianej deski do krojenia, przez co produkty zyskały charakter lokalny, odwołujący się do natury i ekologicznego trybu życia. W zamierzeniu jest to również podpowiedź, że gotowe warzywa, to doskonały składnik najbardziej wyszukanych potraw.

Dzięki redesignowi wszystkie produkty Dawtony nabrały spójności i doskonale wzmacniają rozpoznawalność marki. Sprzedaż produktów w nowych opakowaniach wspiera outdoorowa kampania wizerunkowa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10971

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane