REKLAMA
REKLAMA

De’Longhi będzie korzystać z platformy eStoreContent

Autor: pr 7 września 2016 14:00

eStoreMedia zwyciężyła w przetargu na dostarczanie treści produktowych do sklepów internetowych, zorganizowanym przez firmę De’Longhi, dystrybutora marek De’Longhi, Kenwood oraz Braun. De’Longhi korzystać będzie z platformy eStoreContent, zaawansowanego narzędzia do zarządzania contentem produktowym  w e-sklepach.

 

REKLAMA

- Nasze rozwiązanie usprawni współpracę De’Longhi z czołowymi sklepami internetowymi z branży AGD, przez skrócenie czasu potrzebnego na przekazanie im treści produktowych oraz poprawę jakości dostarczanego contentu – podkreśla Rafał Kochański, dyrektor zarządzający odpowiedzialny w eStoreMedia za usługę eStoreContent i dodaje – To wszystko przekładać się ma na wyższą konwersję i wzrost sprzedaży online.

eStoreMedia będzie obsługiwać wszystkie marki oraz kategorie oferowane przez De’Longhi Polska, m.in. ekspresy do kawy, roboty planetarne, czajniki, blendery oraz sokowirówki.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA