REKLAMA
REKLAMA

Delecta będzie bardziej widoczna w punktach sprzedaży

dlahandlu.pl 18 marca 2014 09:57

Rieber Foods Polska S.A. stawia na zwiększenie widoczności marki Delecta w sklepach wielkopowierzchniowych.

REKLAMA

W 2014 roku producent podwoi liczbę ekspozytorów i innych materiałów POS w sieciach handlowych. Plan zakłada zakup i dystrybucję niemal 20 000 standów i wieszaków przypółkowych dla kluczowych kategorii produktowych z logo Delecta. Ponad połowa zakupów zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale br.

Tegoroczna strategia sprzedażowa firmy zakłada wzmocnienie obecności marki Delecta w obrębie przestrzeni handlowej i dotarcie z komunikacją do klientów, podejmujących decyzje zakupowe pod wpływem bezpośredniego kontaktu z produktem.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 13025

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA