Delecta będzie bardziej widoczna w punktach sprzedaży

dlahandlu.pl 18 marca 2014 09:57

Rieber Foods Polska S.A. stawia na zwiększenie widoczności marki Delecta w sklepach wielkopowierzchniowych.

W 2014 roku producent podwoi liczbę ekspozytorów i innych materiałów POS w sieciach handlowych. Plan zakłada zakup i dystrybucję niemal 20 000 standów i wieszaków przypółkowych dla kluczowych kategorii produktowych z logo Delecta. Ponad połowa zakupów zostanie zrealizowana w pierwszym kwartale br.

Tegoroczna strategia sprzedażowa firmy zakłada wzmocnienie obecności marki Delecta w obrębie przestrzeni handlowej i dotarcie z komunikacją do klientów, podejmujących decyzje zakupowe pod wpływem bezpośredniego kontaktu z produktem.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11189

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane