REKLAMA
REKLAMA

Delecta komunikuje nowy wizerunek

Autor: dlahandlu.pl 22 marca 2011 10:33

21 marca br. wystartowała największa w historii marki, wizerunkowa kampania reklamowa Delecty. Celem kampanii, realizowanej w telewizji i prasie, pod nowym hasłem: „Delecta. Wszytsko co kochasz", jest komunikacja repozycjonowania marki.

REKLAMA

Współczesna, innowacyjna - na poziomie koncepcji produktowych, naturalna i gwarantująca sukces kulinarny za każdym razem - taka jest nowa Delecta, komunikowana w kampanii wizerunkowej, z produktowym kontekstem linii wypieków CHOCO.
Adresatem działań na łamach prasy i telewizji są kobiety z grupy wiekowej 25-49 lat, aktywne zawodowo, skoncentrowane nie tylko na życiu rodzinnym, ale także na własnej aktywności i rozwoju.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12556

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA