Delecta reklamuje Babeczki Nadziane

Autor: dlahandlu.pl 20 lutego 2012 11:14

20 lutego br. Delecta startuje z produktową kampanią reklamową nowej linii Babeczek Nadzianych budyniem. Działania potrwają do końca marca i obejmą telewizję, VOD, Internet oraz prasę kobiecą.


Oś komunikacji stanowi nowy produkt - linia Babeczek Nadzianych Delecta, wprowadzona jako unikalny na rynku koncept babeczek do samodzielnego wypieku z nadzieniem budyniowym instant.

Konwencję spotów reklamowych osadzono w kontekście nowej platformy komunikacyjnej Delecty, wykorzystującej wizerunek jeżowej rodziny. Sympatyczne jeże podpatrują z ogrodu ludzką rodzinę w codziennych, spontanicznych sytuacjach.

Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowym produkcie w ofercie oraz wzmocnienie wizerunku rodzinnej i inspirującej marki Delecta.

Emisje spotów zaplanowano głównie w stacjach należących do: TVP, TVN, Polsat, At Media. Reklamy prasowe pojawią się w miesięcznikach i dwutygodnikach prasy kobiecej.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11124

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 281544

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane