REKLAMA
REKLAMA

Delecta reklamuje ciasto z mikrofalówki

Autor: pr 12 września 2014 09:33

Delecta reklamuje ciasto z mikrofalówki

Pod hasłem Łatwe ciacho zawsze pod ręką! 15 września br. startuje telewizyjna odsłona kampanii reklamowej pierwszego na polskim rynku ciasta z mikrofalówki, firmowanego marką Delecta. Dodatkowe działania obejmą Internet i punkty sprzedaży.

REKLAMA

Komunikacja ma charakter zarówno produktowy jak i wizerunkowy. Jej celem jest informacyjne wprowadzenie na rynek inowacyjnego produktu Delecty w segmencie słodkich przekąsek oraz edukacja w zakresie jego specyfiki. W kampanii po raz pierwszy pojawia się nowy claim marki: Delecta. Delektuj się.

Łatwe ciacho to słodka przekąska „do kubka", którą można upiec w mikrofalówce w zaledwie 1 minutę. Asortyment obejmuje cztery najbardziej popularne smaki: czekoladowy, karmelowy, piernikowy oraz z płatkami czekolady. 

Emisje spotów zaplanowano w 45 kanałach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat oraz kanały tematyczne), na platformie VOD, wybranych portalach oraz YouTube. W prasie lokalnej oraz w portalach internetowych zostaną zrealizowane konkursy. W sklepach zaplanowano wsparcie prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POSM oraz emisji modułów edukacyjnych i reklamowych w gazetkach sieci.

Spot reklamowy opracowała agencja Hullabaloo. Produkcją zajął się Graffiti Films. Media do kampanii zakupił Starcom. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

 

  • zniesmaczona 2015-01-21 18:29:11

    Więcej tego g...na nie kupię!! ciasto wychodzi surowe, mimo iż proces pieczenia trwał dłużej niż minutę. Jak nastawiłam mikrofalę na minutę, to miałam breję nie ciasto - DNO DNA!!!

ZOBACZ WSZYSTKIE (1)

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA