PARTNER PORTALU Partner portalu: Herosi Polskiej Przedsiębiorczości

Delecta stawia na komunikację z konsumentami

Autor: pr 1 września 2011 14:17

Delecta stawia na interaktywność, dopuszcza do głosu konsumentów, rozbudowuje bazę przepisów, wprowadza dział poradniczy i aktywności dla dzieci. Wszystko na nowej, odświeżonej graficznie i przebudowanej stronie www.delecta.pl.

Zmianie uległa szata graficzna i architektura serwisu, a kontent treściowy wzbogacono o nowe działy. Postawiono na lekką i nowoczesną estetykę, bazującą na apetycznych zdjęciach wypieków i deserów. Poszerzona baza przepisów z możliwością dodawania nowych oraz komentowania obecnych stanowi główny dział i oś portalu (http://www.delecta.pl/Przepisy). - Funkcjonalna wyszukiwarka i prosta nawigacja ułatwiają szybkie dotarcie do informacji. Słowniczek kulinarny, możliwość przesłania sms-em listy zakupów z wykazem produktów - to tylko niektóre z niespodzianek dla użytkowników - wyjaśnia Kamila Szlachetka, specjalistka ds. komunikacji Rieber Foods Polska.

Wyczerpujące informacje o produktach marki poszerzono o kontekst rodzinny i poradniczy. Dodano strefę z aktywnościami dla dzieci - grami zręcznościowymi, zabawami i przepisami (http://www.delecta.pl/Strefa-dziecka). Wprowadzono dział z poradami i artykułami tematycznymi, skoncentrowanymi wokół tematyki domu, rodziny i rozwoju osobistego kobiety (http://www.delecta.pl/Porady).

Informacje o charakterze korporacyjnym zawarto w osobnym serwisie www.rieberfoods.pl.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 9683

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 923188
Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane