Delecta wzmacnia kampanie sprzedażowe przed Wielkanocą

Autor: dlahandlu.pl 17 marca 2014 09:26

Od 17 marca do końca kwietnia br. produkty Delecta pokażą się w kampanii sponsorskiej przed wybranymi programami telewizyjnymi. W kluczowym okresie przedświątecznej sprzedaży, producent stawia na reklamę najbardziej popularnych ciast i deserów z portfolio marki.

Emisje 8-sekundowych billboardów sponsorskich zaplanowano przed wybranymi serialami i programami dla kobiet w TVP2, TVN i Polsacie oraz na platformach TVN Player oraz TVP VOD. W sklepach zaplanowano działania prosprzedażowe w formie dodatkowych ekspozycji materiałów POS, promocji cenowych i  modułów reklamowych w gazetkach sieci.

Komunikacja ma charakter wizerunkowy i produktowy. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako pomagającej w domowych wypiekach, dzięki szerokiej ofercie produktów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10380

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane