Delecta wzmacnia wizerunek eksperta w pieczeniu ciast

Autor: pr 25 sierpnia 2016 12:45

Delecta wzmacnia wizerunek eksperta w pieczeniu ciast Fot. mat.pras. Bakalland

Agencja Brand Support przygotowała drugą edycję Festiwalu Wypieków dla firmy Bakalland SA. Jej zwieńczeniem będzie wydana jesienią „Wielka Księga z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”. Festiwal Wypieków organizowany jest przez dwie należące do Bakalland SA marki: Bakalland i Delecta.

Celem przygotowanej przez Brand Support drugiej edycji Festiwalu Wypieków, jest wzmocnienie wizerunku marki Delecta na rynku jako eksperta w pieczeniu. W ramach projektu agencja Brand Support, która była odpowiedzialna również za poprzednią edycję, przygotowuje kolejną „Wielką Księgę z Wypiekami. Prosto z serc polskich regionów”. Pojawi się na rynku w październiku i będzie dostępna w sieciach handlowych.

Grupą docelową są posiadające rodzinę kobiety w wieku 25-55 lat, mieszkające w dużych i średnich miastach, z wykształceniem średnim i wyższym, o dochodach średnich plus. 

Tegoroczny projekt poświęcony jest wypiekom regionalnym. W ramach projektu Polska została podzielona na 10 regionów, które, w poszukiwaniu przepisów i regionalnych ciekawostek, odwiedzili mistrzowie kuchni: David Gaboriaud i Jerzy Nogal. David Gaboriaud jest pół Polakiem, pół Francuzem od kilku lat mieszkającym w Polsce. Jest organizatorem wielu warsztatów i imprez kulinarnych. Propaguje ideę Slow Food czyli delektowania się jedzeniem. Jest zwolennikiem tradycyjnych, regionalnych produktów spożywczych. Jerzy Nogal to kucharz i fotograf. Organizator warsztatów kulinarnych, pasjonat naturalnych smaków i zdrowej żywności.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11686

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane