REKLAMA
REKLAMA

Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją

Autor: dlahandlu.pl 1 marca 2016 11:30

Delecta z nowym wizerunkiem i komunikacją Fot. Delecta

Z początkiem marca Delecta wystartowała z kampanią reklamową „prosto z serca”. Działania zaplanowane na 6 tygodni w kluczowych stacjach telewizyjnych komunikują nową odsłonę marki, obejmującą odświeżone logo, nowe hasło i zmienione graficznie opakowania.

REKLAMA

Re-launch marki, obejmujący lifting logotypu, wprowadzenie hasła „Prosto z serca” oraz zmianę estetyki opakowań, ma na celu wzbogacenie wizerunku o nowe wartości.

Nowe wartości marki komunikują 4 spoty reklamowe, utrzymane w emocjonalnej konwencji „przepisów prosto z serca na…” komunikację międzypokoleniową czy bardzo dobry wieczór. W rolach głównych sympatyczna rodzina i produkty w nowych opakowaniach. Za realizację kampanii – kreację i produkcję odpowiada Agencja MullenLowe Warsaw. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Integralnym elementem re-launchu marki są nowe opakowania, wprowadzane stopniowo od początku roku. Naturalnie proste w przekazie, nowoczesne i czytelne, wprost komunikują wysoką jakość, szczerość i autentyczność intencji. Do wczesnej jesieni na sklepowych półkach powinien znaleźć się pełny asortyment Delecty w nowej odsłonie. Kreację i produkcję nowych opakowań powierzono OpusB z Krakowa.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12382

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 999781

POLECANE OFERTY

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA