Delecta ze wsparciem promocyjnym w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2014 09:37

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa ciast i deserów marki Delecta. Główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej".

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane