REKLAMA
REKLAMA

Delecta ze wsparciem promocyjnym w telewizji

Autor: dlahandlu.pl 3 listopada 2014 09:37

Od 1 listopada do końca grudnia br. potrwa telewizyjna kampania multisponsoringowa ciast i deserów marki Delecta. Główym celem działań jest wzmocnienie komunikacji oferty produktowej.

REKLAMA

Bohaterami ośmiosekundowych billboardów sponsorskich są najbardziej popularne produkty z oferty Delecty: ciasto Czekoladowe Duża Blacha, Krem karpatka, Duży Budyń, proszek do pieczenia i aromat do ciast. Emisje zaplanowano w popularnych kanałach telewizyjnych, między innymi, w TVN przed serialem „Na Wspólnej".

Kampania ma na celu wzmocnienie świadomości marki Delecta.


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11855

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA