Delikatesy A.pl powiększyły swój zasięg o dwa kolejne miasta

Autor: www.dlahandlu.pl 25 października 2011 12:06

Delikatesy A.pl powiększyły swój zasięg o dwa kolejne miasta

Obecnie zakupy spożywcze w sieci za pośrednictwem A.pl mogą robić także mieszkańcy Torunia oraz leżącej w pobliżu Olsztyna Ostródy. W efekcie mapa zasięgu wywodzących się z Warszawy e-delikatesów obejmuje w sumie dziesięć miast Polski.

- Rozszerzenie działalności A.pl o Toruń i Ostródę to kolejny etap realizacji naszej strategii rozwoju. Stopniowo planujemy wchodzić z ofertą do kolejnych miast Polski i umacniać pozycję A.pl na rynku internetowych zakupów spożywczych. Niedawno ogłosiliśmy połączenie sił sprzedażowych z warszawskim sklepem Fresh24.pl i planujemy dalsze inwestycje - mówi Radosław Celiński, prezes spółki A.pl Internet, do której należą delikatesy A.pl.

- Polski rynek e-grocery jest jeszcze w niewielkim stopniu nasycony, ale to się będzie stopniowo zmieniać. Coraz więcej osób przekonuje się, jak wielką wygodą i oszczędnością czasu jest robienie zakupów spożywczych przez internet. W miarę poszerzania się wiedzy konsumentów na temat zalet tego rozwiązania klientów będzie przybywać nie tylko w największych miastach, ale też w mniejszych ośrodkach - dodaje Radosław Celiński.

Delikatesy A.pl rozpoczynały działalność na terenie Warszawy. W grudniu 2010 r. w Olsztynie otwarto pierwszy oddział pod tą marką. W tej chwili poza Warszawą i Olsztynem A.pl działa także w Trójmieście, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy, Białymstoku, Szczecinie, Toruniu i Ostródzie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11733

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane