REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Centrum: O pozycji sklepu na lokalnym rynku decyduje oferta produktów świeżych

Autor: dlahandlu.pl 5 czerwca 2012 12:26

Beata Marszałek, kierowniczka Delikatesów Centrum w Dębowcu nieopodal Jasła uważa, że najwięcej ze szkoleń w ramach Akademii Eurocashu wynoszą pracownicy dopiero rozpoczynający pracę w handlu, ale także dla osób z doświadczeniem zdobywana wiedza ma niebagatelne znaczenie.- Szczególnie ważne jest dla nas szeroko rozumiana problematyka produktowa i merchandisingowa. To dlatego, że o pozycji sklepu na lokalnym rynku decyduje w dużej mierze oferta artykułów świeżych oraz wiedza o tym, jak produkty te przechowywać i prezentować klientom - zauważa Beata Marszałek.

REKLAMA


Elwira Padoł, zastępca kierownika Delikatesów Centrum w Bogonowicach (woj. małopolskie) za interesujące uważa, te kursy, które dotyczą bieżącego zarządzania sklepem - a więc standardów obsługi klienta, organizacji promocji, zarządzania personelem. - Z mojego punktu widzenia najbardziej przydatne wydają się szkolenia dotyczące sposobów układania produktów na półkach oraz lepszego wykorzystania pracowników w sklepie. To w dużej mierze decyduje o sukcesie bieżącej sprzedaży - podkreśla Elwira Padoł.  Ewa Karecka, zmienniczka Elwiry Padoł w Bogonowicach dodaje - Widzę, że jakość obsługi jest wyraźnie lepsza niż jeszcze kilka miesięcy wcześniej i klienci bez wątpienia to widzą, bo ich lojalność zakupowa wzrosła.

Akademia Eurocash to projekt składający się z trzech, uzupełniających się segmentów. Pierwszy z nich, dotyczy oferty szkoleniowej. Obecni uczestnicy projektu, franczyzobiorcy Delikatesów Centrum, IGA, ABC, Zielony Kłos oraz ich pracownicy, mogą skorzystać z oferty kursów i programów szkoleniowych, w formie konferencji, spotkań i wykładów, cykli szkoleń w sklepach modelowych, a także w formie e-learningu. W 2011 r. w ramach Akademii przeprowadzono 224 warsztatów, w których wzięło udział niemal 2,5 tys. uczestników oraz zorganizowano 6 dni konferencji dla 450 osób. W niemal 110 kursach e-learningowych uczestniczyło natomiast ponad 8,6 tys. osób. Eurocash przeznaczył na ten cel 7 mln zł, z czego 3,2 mln na bonusy dla pracowników.

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12554

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA