REKLAMA
REKLAMA

Delikatesy Centrum realizują strategię rozwoju

Autor: franczyzawpolsce.pl 13 maja 2010 11:42

Sprecyzowane zasady rozwoju obowiązują w sieci Delikatesy Centrum. Obecnie pod tą marką działa 480 sklepów w południowo-wschodniej Polsce, a na koniec roku ma być ich ok. 560. Oznacza to, że w tym roku sieć ma powiększyć się o ok. 100 jednostek, a w pierwszym kwartale zrealizowała jedną piątą tego planu.

REKLAMA
Delikatesy Centrum to sieć, która może się pochwalić najwyższym wskaźnikiem sprzedaży z metra kwadratowego wśród polskich sieci ogólnospożywczych - 27,2 tys. zł rocznie. I cały czas udaje się ją powiększać. W I kw. 2010 r. sprzedaż w sklepach Delikatesy Centrum (liczona dla stałej liczby placówek) była o 6,5 proc. wyższa niż przed rokiem.

WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 12365

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 663

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA