Delikatesy konkurują cenami z supermarketami i dyskontami

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 5 stycznia 2011 09:28

Kryzys przerzedził rzeszę klientów nastawionych na zakup luksusowych towarów. To zmusiło sklepy delikatesowe do zmiany strategii. Jeszcze raz okazało się, że na rynku spożywczym najważniejszym kryterium jest cena - czytamy w Dzienniku Gazecie Prawnej.

Sieć Bomi chwali się, że jest liderem niskich cen. Oprócz Auchan, w czołówce znalazły się trzy sieci delikatesowe - Alma, Bomi i Piotr i Paweł. Zarówno hipermarkety, jak i dyskontowa Biedronka okazały się droższe.

Ta strategia to efekt kryzysu i wyników finansowych za 2009 rok - czytamy w "DGP". Spowolnienie gospodarcze przełożyło się na spadki w tempie przyrostu obrotów. Nastawione na bogatszych klientów delikatesy szukają nowego miejsca na rynku. Sieci delikatesowe zmieniają podejście do handlu, bo konsumenci powoli odwracają się od droższych sklepów i produktów luksusowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

IX EUROPEJSKI KONGRES GOSPODARCZY

10-12 maja 2017 • Katowice • Międzynarodowe Centrum Kongresowe i Spodek


WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11336

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane