Delikatesy przez kryzys wprowadzają tańszą ofertę

Autor: Dziennik Gazeta Prawna 20 maja 2010 10:58

Przez kryzys delikatesy spuściły z tonu: wystawiają mniej drogich towarów, a na dokładkę zapowiadają obniżki cen. W Piotrze i Pawle oraz w Almie obniżki sięgnęły kilku procent. Sieć Alma zaproponowała niższe ceny przede wszystkim na produkty pierwszej potrzeby. Liczba klientów, według szacunków Almy, zwiększyła się o 20 proc. - podaje Dziennik Gazeta Prawna.

- Chcemy ożywić sprzedaż przez promocje cenowe. Zweryfikujemy też ofertę, by dostosować ją do potrzeb klientów - zapowiada Andrzej Wojciechowicz z Bomi. 

Według ekspertów delikatesy będą musiały jeszcze spuścić z tonu, jeśli marzy im się uruchamianie sklepów w centrach handlowych. Galerie postawiły im poprzeczkę bardzo wysoko. Sieci delikatesów zapowiadają, że nie wycofają się zupełnie z oferty z wyższej półki. Według nich wciąż jest na nią zapotrzebowanie. Piotr i Paweł zapowiada, że 30 proc. jego oferty stanowić będą produkty luksusowe.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10851

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane