Delko porządkuje marki własne

Autor: pr, www.dlahandlu.pl 30 marca 2012 12:47

Od kwietnia w sklepach dostępne będą produkty marki własnej Delko - Oskar - w całkowicie nowej odsłonie. Etykiety i opakowania zmieniły swój wizerunek i zyskały nowoczesny wygląd. Produkty posiadają nową kolorystykę i jakość. Nowa linia to 60 produktów używanych codziennie w gospodarstwach domowych.

-Przeprowadzone badania rynkowe, zarówno jakościowe jak i ilościowe, pozwoliły w sposób precyzyjny określić zakres niezbędnych zmian w ramach marki Oskar. Na podstawie ich analizy stworzyliśmy spójną wizerunkową, nowoczesną i wyróżniają się na tle konkurencji markę. Zachowaliśmy przy tym bardzo dobrą korelację jakości do ceny - przekonuje kierownik produktu marki Oskar, Anna Kokocińska.

- Przed zespołem Soliko stoi wyzwanie uporządkowania blisko 260 SKU, a w kolejnym etapie wprowadzenia na rynek następnych produktów. Odświeżony Oskar ma zapewnić odbiorcom detalicznym dostęp do wysokiej jakości produktów w przystępnej cenie, z jednoczesnym zapewnieniem ponad przeciętnej marży. Dbamy także o portfel konsumenta, albowiem produkty pod marką Oskar mają być synonimem dobrej jakości w cenie niższej o około 30 proc. w stosunku do liderów tej kategorii - mówi Marcin Piechocki, Prezes Soliko (operatora marki)

Produkty marki własnej Oskar to akcesoria codziennego użytku, przeznaczone głównie do sprzątania i czyszczenia. Asortyment marki obejmuje także produkty dedykowane przechowywaniu żywności oraz segregacji odpadów. Marka Oskar istnieje na rynku od 2003 roku. Jej operatorem jest firma Soliko wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Delko.

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10920

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane