PARTNER PORTALU partner portalu - www.frigologistics.pl

Deloitte Digital dla Pizza Hut w Polsce

Autor: pr 13 kwietnia 2016 14:16

Pizza Hut zarządzana przez AmRest powierzyła obsługę i prowadzenie działań digitalowych na polskim rynku agencji Deloitte Digital. Do obowiązków agencji należy m.in. opracowanie strategii i obsługa działań dla wszystkich kanałów komunikacji digitalowej marki, w tym dla mediów społecznościowych t.j. Facebook, Instagram, Twitter.

Współpracę nawiązano w wyniku przetargu, do którego stanęły wiodące agencje reklamowe, oferujące usługi z zakresu obsługi nowych mediów.

 - Agencja Deloitte Digital przedstawiła najciekawszą i najbardziej dopasowaną do potrzeb marki propozycję zarówno w zakresie strategii, kreacji, jak i obsługi projektowej dla bieżącej komunikacji oraz cyklicznych aktywacji w obszarze digital, dlatego bardzo cieszymy się na tę współpracę – mówi Karolina Kobiela, Senior New Media Manager Pizza Hut.  

 - Wsparcie komunikacji w obszarze digitalowym ma na celu nie tylko wzmocnienie wizerunku marki Pizza Hut online – mówi Iza Zajfert, Client Service Director Deloitte Digital – Chcemy wykorzystać nowe media do zintensyfikowania sprzedaży oraz wsparcia marki również w działaniach prowadzonych offline.

 

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11517

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane