PARTNERZY PORTALU Partner portalu: City Board
REKLAMA
REKLAMA

Deloitte Digital przygotowała zimową kampanię dla Pizza Hut

Autor: pr 29 listopada 2016 09:21

Agencja Deloitte Digital przygotowała dla Pizza Hut (AmRest) zimową kampanię wizerunkowo-sprzedażową „Poznaj nowe menu sezonowe”. Celem akcji jest promocja nowych smaków pizz i promowanie sieci, jako miejscana rodzinny obiad. Agencja Deloitte Digital była odpowiedzialna za całość projektu, od opracowania strategii po egzekucję kreacji digital i BTL.

REKLAMA

24 listopada został emitowany spot telewizyjny przygotowany przez Deloitte Digital w ramach kampanii „Poznaj nowe menu sezonowe”, która trwa od początku listopada. Kampania obejmuje zarówno kanały digital, Social Media, jak i BTL oraz elementy OOH (obejmuje wszystkie restauracje sieci Pizza Hut w centrach handlowych). Punktem wyjścia dla prac nad kampanią było wprowadzenie do oferty nowego, idealnego na chłodne dni menu.

Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 35-49 lat mieszkające w miastach, gdzie działają restauracje Pizza Hut, zarówno korzystający już z oferty sieci, jak i nie będący jej klientami. Rodziny szukające miejsca na obiad w rodzinnym gronie, jak i młodzież, która chce miło spędzić czas ze znajomymi.

 Deloitte Digital była odpowiedzialna za całościowe przygotowanie projektu, m.in. opracowanie strategii, pomysłu kreatywnego, integrację komunikacji w kanałach online i offline, przygotowanie Key Visuals oraz kreacji na potrzeby kampanii display w Internecie, działań w kanałach Social Media oraz po raz pierwszy dla tej marki, spotu telewizyjnego.

 

 


WYBRANE DLA CIEBIE


REKLAMA
REKLAMA

BĄDŹ NA BIEŻĄCO

REKLAMA

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 6234

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 664

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane
REKLAMA