Demo promuje markę makaronów z Ludwina

Autor: dlahandlu.pl 21 sierpnia 2017 09:43

Demo Effective Launching reklamuje markę makaronu “Tradycyjny z Ludwina” - według tradycyjnego, niezmiennego od lat przepisu stworzonego przez prababcię Dominika Polaka, wiceprezesa firmy Polmak.

„Mamy w Polsce arcymistrzów makaronu jajecznego – takich jak Pan Prezes Grzegorz Polak - właściciel marki makaronów ‘Tradycyjny z Ludwina’, którego udało nam się namówić do udziału w filmach reklamowych. Bo kto inny jak nie Polak wybudzi naród z makaronowej amnezji i zachęci do powrotu do makaronu jajecznego?”- uśmiecha się Jacek Sadowski, prezes Demo.

Ogólnopolska kampania makaronu “Tradycyjny z Ludwina” jest skierowana do kobiet odpowiadających za zakupy spożywcze i przygotowywanie domowych posiłków. Kampania swoim zasięgiem obejmuje telewizję, prasę, radio, Internet, outdoor, prasę cyfrową, kino oraz mobile. Za planowanie i zakup mediów do całej kampanii odpowiada dom mediowy PRO Media House.
Kampania prowadzona pod hasłem „Pamiętaj! Jak makaron, to z jajkami. Tradycyjny z Ludwina.” potrwa do listopada 2017.
Kampania jest dofinansowana ze środków unijnych –„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie” (Instytucja Zarządzająca PROW 2014-2020 – Minister Rolnictwa i Rozwoju Wsi).

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11022

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane