Desperados rozpoczyna nową kampanię telewizyjną

Autor: pr 12 sierpnia 2016 09:09

Spot „Wynalazcy” zaskakuje wizualną i stylistyczną odmiennością. We wszystkich ogólnopolskich stacjach emitowany jest 30-sekundowy film, a jego pełną dwuminutową wersję obejrzeć można na kanale YouTube Desperadosa.

Spot zrealizowany został w konwencji barwnego reportażu. Przez 4 wieczory, noce i świty kamera filmowa towarzyszyła młodym ludziom w ich imprezowej podróży. Impreza to już nie tylko noc, to także zmierzch i świt przysłowiowe już „bifory” i „aftery”. To nocne wędrówki po ulicach w drodze z jednej imprezy na drugą, z klubu na domówkę, z domówki w plener. Impreza stała się dziś wielowątkowym doświadczeniem, nieodłącznym elementem świata młodych ludzi. Desperados jest jego częścią i inspiruje do uwalniania imprezowej spontaniczności.

Celowo zrezygnowano z typowego castingu za pośrednictwem agencji aktorskich. Ponad 200 osób, które wzięło udział w zdjęciach, zwerbowano w klubach, na ulicach i za pomocą portali społecznościowych. Zdjęcia realizowane były m.in. w postindustrialnych przestrzeniach Trójmiasta i Warszawy, na terenie byłej stoczni w Gdańsku, w starej Królewskiej Fabryce Karabinów czy na złomowisku.

Kampania obejmuje dwa filmy 30-sekundowe, które emitowane będą w telewizji, na VOD oraz na Facebooku i Instagramie. Pełną dwuminutową wersję spotu można zobaczyć na kanale YouTube Desperadosa oraz na stronie www.desperados/com.
Spot zrealizował dom produkcyjny Opus Film. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest. Za komunikację PR odpowiada agencja Roots PR.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 10764

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane