Desperados rozpoczyna zintegrowaną kampanię marketingową

Autor: pr 16 sierpnia 2017 14:50

Rusza emisja spotu telewizyjnego, w którym marka przedstawia nowy smak: Desperados Nocturno łączący piwo z tequilą i intrygującą nutą ciemnego rumu.

Nowy Desperados Nocturno zaprasza konsumentów do świata imprezowych doświadczeń na wyższym poziomie i zapowiada niezwykłe wydarzenie: jedyny na świecie festiwal na wysokościach – SkyFest w Barcelonie. 

Obok spotu, kolejnym elementem komunikacji nowego Desperadosa Nocturno jest aktywacja digitalowa. Od 9 do 23 sierpnia w każdą środę marka zaprasza swoich fanów na live party. Nocturno odpala imprezy na wyższym poziomie, a każda z nich transmitowana jest na żywo na fanpage’u marki na FB oraz w kanałach social media influencerów – hostów imprez: prezenterki telewizyjnej i modelki Karoliny Gilon oraz wokalisty i aktora Wojtka „Łozo” Łozowskiego.
Podczas każdej z trzech imprez dzięki funkcji live chat dostępnej w transmisji na FB influencerzy zadają pytania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi fanów są nagradzane biletami na festiwal SkyFest w Barcelonie.


Kampania marketingowa Desperadosa Nocturno obejmie działania we wszystkich kanałach: telewizja, digital, Social Media oraz komunikację PR.
Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania social media odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

WYBRANE DLA CIEBIE



BĄDŹ NA BIEŻĄCO

OGŁOSZENIA

Ilość aktualnych ofert: 11008

SZUKAJ PRZETARGÓW

Ilość aktualnych ofert: 397 662

SZUKAJ OBIEKTÓW KONFERENCYJNYCH

Wyszukiwanie zaawansowane